Menu

תביעות על רשלנות רפואית

תביעות רשלנות רפואית – להיעזר במומחים

מפעם לפעם אנו קוראים בחדשות על מטופל שחלה רשלנות רפואית במסגרת הטיפול בו, בין אם בבית חולים או במסגרת מרפאות חוץ. בחדשות המטופלים הללו לרוב סבלו מרשלנות ברורה ונהירה, כזו שברגע שהזרקור הופנה אליה נחשפה בראש חוצות והמטופל קיבל מיליוני שקלים כפיצוי על העוול שנעשה לו או לה. עם זאת, לרוב לא אלו המקרים. תביעות על רשלנות רפואית הן תביעות מסובכות, ארוכות, תובעניות רגשית ומה לא. לא מדובר כאן על משפט מול מס הכנסה, או על הליך של ביטול קנס תנועה. תביעות רשלנות רפואית דורשות הכנה יסודית מראש לפני הגשת התביעה, התנהלות נכונה במהלך התביעה, וכמובן התמצאות בצורה הטובה ביותר ברזי החוק.

זכרו שהכותרות בעיתון, המתמצתות תהליכים של שנים לכמה משפטים, דומות באופיין לתמונות באינסטגרם. הן מראות את הדברים המעניינים, כמו שרוצים שתראו אותם, ולא את האמת המסובכת יותר.

אז איך בכל זאת אפשר לעשות את זה?

כל הנאמר לעיל לא נאמר על מנת להרתיע אנשים שחשים שנעשה להם עוול מהגשת תביעה על רשלנות רפואית, אלא על מנת להבהיר שלצורך כך יש לבחור עורך דין מהשורה הראשונה, כזה יוכל להנחות אתכם בתוך הסבך הבלתי עביר הזה שנקרא תביעה על רשלנות רפואית.

כאשר אתם מחפשים עורך דין מומחה ברשלנות רפואית, ישנם כמה פרמטרים שלפיהם כדאי לבחון אותו או אותה. ראשית, ההפניה תהיה לרוב מהמלצות, בין אם של חברים ובין אם מפלטפורמות אחרות, כמו פורומים של תמיכה באינטרנט. לאחר מכן עליכם לברר כמה זמן עורך הדין נמצא בשוק, וזאת על מנת לוודא שמי שילווה את התיק שלכם הוא אדם שבקי בטריקים של הגשת תביעה על רשלנות רפואית, וידע להגיד לכם בדיוק מה קורה ומה צריך לעשות בכל שלב בתהליך.

לבסוף, חשוב לשבת לפגישה עם עורך הדין, ולהבין האם תוכלו לעבוד ביחד והאם אתם מסכימים להפקיד בידיו את המצב המורכב הזה, שבו אתם רק רוצים לקבל הכרה מוחשית בסבל שלכם, או של יקיריכם שלהם אתם דואגים.

מוצאים את עצמכם מול מצב של רשלנות רפואית ותוהים במי להיעזר? זקוקים לשירותיו של עורך דין מנוסה, אמין וגם מקצועי בתחום זה? משרד עורכי הדין עמית אוריה הוא המקום הנכון לפנות אליו. המשרד, שמתמחה בטיפול בתיקי רשלנות רפואית מסוגים רבים, ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכל עניין הרלוונטי לתחום זה. למידע אודות שירותי המשרד, לחצו כאן ולפרטים נוספים בטלפון, התקשרו אלינו ל – 054-7654014

לבירורים ומידע נוסף צור קשר

דילוג לתוכן