Menu

תביעה נזקי גוף

תביעת נזקי גוף – להגיע למקום הנכון

העיקר הבריאות, כך כולם אומרים, וצודקים. עדיף להקריב הרבה ובלבד שנישאר בריאים, מפני שגוף ונפש בריאים מאפשרים לנו לחיות בלי מגבלות משמעותיות, גם אם בשאר התחומים בחיים שלנו הדברים עובדים פחות חלק. קשיים גופניים, במיוחד אם הם נוחתים על אדם סתם כך באמצע החיים, יכולים להיות גורם קשה במיוחד להתמודדות, ולכן יש צורך לטפל בהם באופן יסודי. נזקי גוף יכולים להיגרם לאדם בכל מיני הקשרים באמצע החיים, החל מתאונות דרכים וכלה בתאונות עבודה, וכל מה שבאמצע.

אם הגעתם למצב שבו חוויתם נזק גופני (או נפשי) מאדם או מגוף אחר, כמו נזק גופני שנגרם במסגרת העבודה, או רכב שפגע בכם ברחוב, הרי שאתם צריכים להבין מה האפשרויות העומדות בפניכם בכל הנוגע לקבלת פיצוי והכרה במצבכם. בבית המשפט, תביעות נזקי גוף כוללות מגוון רחב של תיקים משפטיים, שבבסיסם רובם דומים יחסית. אדם חווה נזק גופני (זמני או קבוע) באמצע החיים, והוא מעוניין לקבל פיצוי כספי והכרה במצב החדש שאליו הוא או היא נקלעו. מדובר בעניין מורכב ביותר, שיש לגשת אליו בעדינות ובמקצועיות רבה, וזאת על מנת לספק לכם את המעטפת הטובה ביותר ואת התוצאות הטובות ביותר.

מי מתעסק בזה?

על מנת להגיש תביעה נזקי גוף, ההמלצה החד משמעית היא לקחת עורך דין לתביעות נזקי גוף, כזה שמתמחה בתיקי נזיקין מורכבים, ושעבד על כמה וכמה תיקים במסגרת הקריירה שלו. עורך דין כזה מכיר את כל הפינות בחוק שנועדו לסייע לניזוק בגוף, ויודע להאיר את הדרך עבור הלקוח או הלקוחה שלו שעלולים ללכת לאיבוד במבוך הפרוצדורות הנדרשות בדרך לקבלת הפיצוי וההכרה המיוחלים.

לדוגמה, עורך דין כזה יפנה אתכם לקבלת חוות דעת רפואית על מצבכם לפני ואחרי האירוע. הוא ידע להציג את השתלשלות האירועים בצורה מקצועית, וידע להיות איתכם בתהליך עם יד על הדופק וליווי צמוד. בנייה נכונה של תיק כזה היא אירוע לא פשוט, ולכן, אל תתפשרו על עורך דין בינוני שעלול שלא להביא את התוצאות הרצויות.  

מעוניינים להגיש תביעה בשל נזקי גוף וזקוקים לשירותיו של בעל מקצוע מיומן ומנוסה בעניין? משרד עורכי הדין עמית אוריה הוא המקום הנכון לפנות אליו כדי להגיש תביעה. המשרד, שמתמחה בטיפול בתיקי נזקי גוף מסוגים רבים, ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכל עניין הרלוונטי לתחום זה. למידע אודות שירותי המשרד, לחצו כאן ולפרטים נוספים בטלפון, התקשרו אלינו ל – 054-7654014

לבירורים ומידע נוסף צור קשר

דילוג לתוכן