Menu

רשלנות בניתוח ראש

ניתוח ראש וסיבוכים – במי נעזרים במקרה של רשלנות?

התחום של נוירוכירורגיה, כלומר, ניתוחים של מערכת העצבים (או באזורים הקרובים למערכת העצבים, כמו הקרומים המקיפים את מערכת העצבים המרכזית), הוא אחד התחומים המורכבים ברפואה הכירורגית. ההכשרה שאותה עוברים העוסקים במלאכה המסובכת הזו היא ארוכה וקפדנית, וזה בשל העובדה שהם מתעסקים עם האיבר הרגיש ביותר בגוף. אף אחד ואף אחת לא רוצים לעבור ניתוח ראש, אך אם כבר יש סיבה לעבור ניתוח כזה (לדוגמה לצורך הסרת גידול, או לטיפול באפילפסיה), אזי מעדיפים שהמנתח יהיה מהשורה הראשונה, המקצועי ביותר בתחומו.

עם זאת, לעיתים ישנם מקרים שבהם המנתח לא פועל על פי ההנחיות, או שהוא עושה דברים שלא היו צריכים להיעשות במסגרת ניתוח ראש. אלו מקרים נדירים, אך בשל הנזק הפוטנציאלי (או הממשי) שיכול להיגרם, הרי שמדובר באירועים חמורים ביותר. רשלנות בניתוח ראש היא נושא מורכב ביותר, ואם אתם חושבים להגיש תביעה משפטית בנושא, הרי שכדאי שתפנו למומחים בעניין הזה.

למה חשוב לבחור עורך דין טוב?

על מנת לנהל תביעה על רשלנות במסגרת של ניתוח ראש, אין זה מספיק לאסוף את מסמכי השחרור מבית החולים ולהגישם לבית המשפט. עורך דין מומחה בתחום של רשלנות רפואית בכלל, ורשלנות בניתוחי ראש בפרט, יהיה עורך דין מוסמך ומנוסה, שיידע להגיד לכם בדיוק מה אתם צריכים לעשות. הוא ידע להגיד לכם אילו מסמכים עליכם לאסוף, עם מי עליכם להתייעץ, מאיזו רופא כדאי לקבל חוות דעת, ואילו סעיפים יכולים לסייע בידכם במסגרת ההליך המשפטי.

העובדה שהנזקים המוחיים יכולים להתבטא בשלל צורות, יכולה להקשות מאוד על הוכחת נזק בעקבות הניתוח, או בעקבות רשלנות נקודתית של הרופא המטפל. ההבנה המקיפה הנדרשת מעורך דין בתחום של רשלנות רפואית היא מסיבית ביותר, והכרחית לצורך ניהול נכון של המשפט אל מול הנתבע. אם תשכילו לבחור לכם עורך דין מומחה ומנוסה, אחד שיודע את העבודה ויוכל ללוות אתכם צעד אחר צעד, הרי שתדעו שאתם נמצאים בידיים הנכונות, וכי הסיכויים שלכם לקבל את הפיצוי המגיע לכם עולה משמעותית.

מעוניינים להגיש תביעה בשל רשלנות בעת ניתוח ראש? משרד עורכי הדין עמית אוריה הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. המשרד, שמתמחה בטיפול בתיקי רשלנות רפואית, לרבות בניתוחי ראש, ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכל עניין הרלוונטי לתחום זה. למידע אודות שירותי המשרד, לחצו כאן ולפרטים נוספים בטלפון, התקשרו אלינו ל – 054-7654014

לבירורים ומידע נוסף צור קשר

דילוג לתוכן