Menu

רשלנות באיבחון גידול

רשלנות רפואית באיבחון – מה עושים?

עם העלייה בתוחלת החיים, ועם החשיפה המוגברת לגורמי סיכון, אחוזי התחלואה והאבחון של מחלת הסרטן צומחים לאיטם. היום אין כמעט אדם שלא מכיר אדם שחלה או חולה בסרטן, או כזה שלא עלינו נפטר מהמחלה. אחת הסיבות לאחוזי התמותה הגבוהים ממחלת הסרטן היא התמהמהות באבחון, וזאת בשל הסיבה שסוגי סרטן רבים מתאפיינים בהתפתחות איטית ביותר, שתסמיניה לא ספציפיים אם הם קיימים בכלל. זו הסיבה שסוגי סרטן רבים מאובחנים בשלב מאוחר מאוד של המחלה, כזה שכבר לא מאפשר לתת טיפול אמיתי ושיפתור אחת ולתמיד את המחלה. חשוב לציין שעובדה זו כשלעצמה אין בה כדי להעיד על בעייתיות בתהליך האבחנה, שכן פעמים רבות נמנעים החולים עצמם מלבקש עזרה, שכן הם חושבים שמדובר בתסמינים מינוריים שלא ראויים להתייחסות.

עם זאת, ישנם מקרים שבהם מטופלים פונים לקבלת סיוע רפואי, אך הממסד הרפואי לא עושה את מה שעליו לעשות על מנת לאבחן את המחלה בזמן. הסיבה לכך היא לא של נזק מכוון, אלא התייחסות בביטול לתסמינים שנראים זניחים יחסית, או שלא מסתדרים עם התמונה הקלינית הכוללת של המטופל. מקרים כאלה עלולים לבוא לידי ביטוי באבחון מאוחר מאוד של גידול שהולך ומתפשט בגוף, איחור שעלול לעלות בחייו של המטופל.

מה עושים עם זה?

אם אתם חושדים שחלה אצלכם רשלנות באבחון גידול סרטני, או אולי מי שסבל מכך הוא קרוב משפחה שכבר לא איתנו, הרי שייתכן שכדאי לכם לפנות לקבלת ייעוץ משפטי, כדי לבחון הגשת תביעה לצורך קבלת פיצויים. לא מדובר בתהליך פשוט, שכן על מנת להוכיח שהייתה כאן רשלנות יש צורך להבין את סוג המחלה, את התסמינים שלה, להכיר את דרישות החוק במקרה כזה, ועוד ועוד. זו הסיבה שרק עורך דין מומחה בנושא של רשלנות רפואית, ועדיף כזה שמכיר ישר והפוך את הנושא של גידולים סרטניים, צריך לענות על השאלות הנובעות ממקרים כאלה. מומלץ לבחור בדקדקנות את עורך הדין שאיתו תלכו להתייעץ, על מנת לוודא שאתם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר.

מעוניינים להגיש תביעה בשל רשלנות רפואית באבחון גידול? מחפשים גורם מקצועי, אמין וגם שירותי שיוכל לסייע לכם בהגשת תביעה? משרד עורכי הדין עמית אוריה הוא המקום הנכון לפנות אליו. המשרד, שמתמחה בטיפול בתיקי רשלנות רפואית מסוגים שונים, לרבות טעויות באבחון, ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכל עניין הרלוונטי לתחום זה. למידע אודות שירותי המשרד, לחצו כאן ולפרטים נוספים בטלפון, התקשרו אלינו ל – 054-7654014

רשלנות רפואית באיבחון גידול סרטני

לבירורים ומידע נוסף צור קשר

דילוג לתוכן