Menu

נזקי גוף תאונת דרכים

ההשלכות של תאונת דרכים – מה עושים?

תאונת דרכים יכולה להיות אירוע קטן אך מבהיל, אך לעיתים קרובות משהיינו רוצים לחשוב מדובר באירוע משמעותי ביותר, כזה שיכול לטלטל בצורה דרמטית את מרקם החיים של המעורבים בה. נזקים כספיים, גופניים ונפשיים יכולים להיות מעורבים בתאונת דרכים, וזה כמובן בלי לדבר על האפשרויות הגרועות יותר, לא עלינו. אין ספק שעבור אנשים רבים, יש קושי בהבנה של ההתנהלות לאחר תאונת דרכים, בשל ריבוי הנושאים שבהם צריך לטפל. עם זאת, אחד הנושאים החשובים שבהם יש לטפל (כמובן אחרי שדואגים לבריאות של כל המעורבים), הוא העניין של נזקי גוף בתאונת דרכים, שיש לקבל עליהם פיצויים והכרה מהגופים הרלוונטיים.

לא מדובר בעניין של מה בכך. בכל ענייני נזקי גוף תאונת דרכים מהוות את אחד הגורמים הראשיים, והעיסוק בתחום נזקי גוף תאונות דרכים הוא עניין למקצוענים ביותר. עורכי דין העוסקים בטיפול בתביעות של נזקי גוף צריכים להיות בקיאים עד מאוד בכל הפרטים של התביעה והאירוע, כמו גם באפשרויות העומדות בפני הלקוח שלהם.

אל מי פונים? כמה זה עולה? מה אפשר לקבל?

יש ריבוי גורמים שמולם צריך לעבוד בכל הנוגע לתחום של נזקי גוף תאונות דרכים, ולכן חשוב לפנות לעורך דין מנוסה שבקי בתחום ומכיר אותו ישר והפוך. אתם צריכים מישהו שיתעסק עבורכם בתביעה מול חברת הביטוח, מול הביטוח הלאומי, מול המעסיק או מול כל גוף רלוונטי אחר. לרוב הלקוחות בתיקים של תאונת דרכים אפילו לא מודעים לכל האפשרויות העומדות לרשותן לקבלת פיצויים או הכרה באירוע שהם עברו, ולכן אתם צריכים איש מקצוע.

דאגה נוספת של אנשים היא נושא התשלום לעורך הדין. לשמחתכם, במקרים כאלה כמעט תמיד התשלום לעורך הדין נגזר כאחוזים מסכום הפיצוי, כך שאתם לא צריכים לשלם מיד את כל שכר הטרחה. זו הסיבה שמומלץ בכל מקרה לפנות לעורך דין ידוע בתחום, כדי לקבל ייעוץ משפטי ראשוני ולהבין מה האפשרויות העומדות בפניכם, על מנת לוודא שלא תישארו מאחור עם האירוע הלא נעים הזה.

עברתם תאונת דרכים, לא עלינו, ועתה אתם מתמודדים עם נזקי גוף ובעיות אחרות הנלוות לכך? משרד עורכי הדין עמית אוריה הוא המקום הנכון לפנות אליו כדי להגיש תביעה. המשרד, שמתמחה בטיפול בתיקי נזקי גוף מסוגים רבים, לרבות כתוצאה מתאונות דרכים, ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכל עניין הרלוונטי לתחום זה. למידע אודות שירותי המשרד, לחצו כאן ולפרטים נוספים בטלפון, התקשרו אלינו ל – 054-7654014

לבירורים ומידע נוסף צור קשר

דילוג לתוכן