Menu

עורך דין נזיקין תל אביב

תחומי עיסוקו של עורך דין נזיקין בתל אביב

עו”ד נזיקין בתל אביב הוא בעל מקצוע העוסק בעולם רחב היריעה של דיני הנזיקין, אשר מורכב מתחומים ומתתי תחומים שונים. בשורות הבאות נסקור שלושה נושאים עיקריים שבהם מטפל עו ד נזיקין בתל אביב.

  • תאונות דרכים – עורך דין נזיקין בתל אביב מסייע לאנשים שנפגעו בתאונות דרכים ברכוש או בגוף לקבל את הפיצויים המגיעים להם מחברות הביטוח. ככלל, לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, חברת הביטוח שאצלה נרכשה פוליסת החובה של הרכב מחויבת בפיצוי הנפגעים על נזקי גוף שנגרמו להם, לרבות כאב וסבל, נכות, פגיעה בכושר השתכרות, בפוטנציאל השתכרות, טיפולים ועזרים רפואיים וסיעודיים, ועוד. כל זאת ללא קשר לשאלה מי היה אשם בתאונה. ואולם, לעיתים קרובות חברות הביטוח אינן מקלות על קבלת הפיצויים המגיעים למבוטח, ועלולות בהחלט לדחות אותן בחלקן או במלואן. הן מערימות מכשולים שונים ומשונים המלווים בעיכובים ובבירוקרטיה מרגיזה, ולא פעם נוקטות כך במכוון על מנת להביא את המטופל לוויתור משמעותי בחלק המגיע לו. תפקידם של עורכי דין נזיקין בתל אביב הוא לסייע ללקוחותיהם לכל אורך הדרך, החל בהגשת התביעה לחברה בצורה נכונה שאינה פוגעת בטענותיהם ובפיצויים המגיעים להם, דרך דיונים מול נציגי חברות הביטוח מחוץ לכותלי בית המשפט, ועד ייצוג בבית המשפט עצמו בתביעת הביטוח.
  • רשלנות רפואית – זהו תחום נוסף בו עוסק עו ד נזיקין בתל אביב, המצריך מומחיות רבה ובקיאות מעמיקה. התחום משלב בין היבטים רפואיים ומשפטיים מורכבים, ומטרת התביעה היא להשיג פיצויים עבור אדם שנגרם לו נזק בגין התרשלות רפואית. התביעה יכולה להיות מוגשת כנגד בעלי מקצוע ספציפיים, קופות חולים, בתי חולים ומוסדות רפואיים נוספים, ולדרוש פיצויים בגין ראשי נזק דומים לאלו שתוארו לעיל, לרבות כאב וסבל, צורך בטיפולים רפואיים נוספים, פגיעה בהשתכרות וכן הלאה. יש לציין כי מדובר בתביעות מורכבות הנוטות להיות ארוכות, בהן צריך להוכיח הן את ההתרשלות עצמה, הן את הנזקים שנגרמו והן את הקשר הסיבתי שבין הפגיעה וההתרשלות.
  • תביעות ביטוח מגוונות – למעשה גם בתאונות דרכים וגם ברשלנות רפואית מוגשות התביעות כנגד חברות הביטוח. מעבר לכך, עו”ד נזיקין בתל אביב מלווה את לקוחותיו בתביעות ביטוח רבות נוספות, למשל תביעות פוליסת תאונות אישיות, ביטוח תלמידים, ביטוח דירה ותכולה, ביטוח רפואי וסיעודי וכיוצא בזאת.

      לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ עם עורך דין נזיקין תל אביב הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפונים 076-5384252 ו- 054-7654014.

לבירורים ומידע נוסף צור קשר

דילוג לתוכן