Menu

עו”ד תאונות דרכים תל אביב

עורך דין תאונות דרכים בתל אביב

למרבה הצער, במדינת ישראל ובתל אביב בפרט, תאונות הדרכים נפוצות ובמקרים רבים לצד הפגיעה ברכבים עצמם ישנן גם בפגיעות בגוף ואף בנפש. עקב ההשלכות הכספיות והאישיות של תאונות דרכים המובילות לנזקי גוף, בחליטה המדינה לחייב כל בעל רכב בביטוח חובה. על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, או בקיצור הפלת”ד, מי שמחזיק ביטוח חובה מקבל פיצויים בגין נזקי גוף מהחברה המבטחת.

מדוע חשוב לפנות אל עורך דין לאחר תאונת דרכים

עורך דין תאונות דרכים בתל אביב הינו דמות משמעותית שאליה חשוב לפנות בהקדם האפשרי. נכון הוא שעל פי חוק מחויבת חברת הביטוח המבטחת את הרכב בביטוח חובה לכסות על נזקי גוף והשלכותיהם. נכון גם שעל פי חוק, הפיצויים צריכים להינתן ללא קשר לאשמתו של מי מנהגים בתאונה. ואולם, כפי שמגלים רבים וטובים, כאשר מגיע רגע האמת מנסה חברת הביטוח להקטין את החבות שלה בדרכים שונות ומשונות. אכן, חברת הביטוח היא מוסד כלכלי שאינו ממהר להיפרד מכספים או לשחרר אותם, ולפני שיעשה זאת יהפוך כל אבן כדי להקטין למינימום האפשרי את חומרת הפגיעה ואת השלכותיה, ומכאן את גובה הפיצויים. יתרה מכך, לא פעם מתגלעים חילוקי דעות בין הצדדים, אשר נוטים להתמשך לאורך תקופה ארוכה ואף מגיעים לפתחו של בית המשפט. כל זאת בתקופה בה הנפגע זקוק במיוחד לכספים הנדרשים לשיקומו ולשמירה על רמת חיים נאותה, ולכן גם יטה לעיתים לוותר ולהגיע לפשרה שאינה ממצה את המגיע לו.

 

עו”ד תאונות דרכים תל אביב הוא מי שילווה אתכם מול חברת הביטוח וייצג אתכם בכל דיון וערכאה רלוונטיים. בראש ובראשונה הוא ינחה אתכם להתנהלות נכונה אחרי התאונה, החל בהימנעות מדין ודברים עם חוקרים של חברת הביטוח, ועד לעזרה באיסוף כל תיעוד ומסמך הקשור לתאונה ולפגיעות מהן אתם סובלים, לרבות הוצאת חוות דעת רפואית ממומחה במידת הצורך. עורך דין תאונת דרכים בתל אביב ישגיח כי אינכם מבצעים חלילה טעויות העלולות לפגום באופן מהותי בגובה הפיצויים שייפסקו לכם, ובמידת הצורך ייצג אתכם באופן נחרץ מול חברת הביטוח ובדיונים בבית המשפט.

 

לפרטים נוספים בנושא ולקביעת פגישת ייעוץ עם ע וד תאונות דרכים תל אביב, הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפונים 076-5384252 ו-  054-7654014 או במייל amit@uria-law.com

 

 

לבירורים ומידע נוסף צור קשר

דילוג לתוכן