Menu

רשלנות רפואית שיתוק מוחין תביעה

רשלנות רפואית שיתוק מוחין

למרבה הצער, רשלנות רפואית לפני ובמהלך הלידה עלולה בהחלט להוביל לשיתוק מוחין, ולכך יש כמובן השפעות מרחיקות לכת על עתידו של הילד ועל עתיד המשפחה כולה. אמנם, ישנם מקרים רבים שבהם שיתוק מוחין בלידה איננו תוצאה של התרשלות מצד הצוות הרפואי, ואולם, לעיתים מתקיימת עילת תביעה שיתוק מוחין שאותה יש לבדוק באמצעות עורך דין בעל ניסיון רב.

תביעות רשלנות רפואית נמנות על עיסוקי המרכזיים של משרדנו. עורך הדין עמית אוריה, שהינו המייסד והבעלים של המשרד, מחזיק ניסיון רב בתחום זה. עו”ד אוריה הינו חבר לשכת עורכי הדין עוד משנת 1995 ומתמחה בטיפול בתיקי רשלנות רפואית. יש להדגיש כי מדובר בתחום משפטי הנחשב למורכב ועוסק בסכומים כספיים ניכרים בדרך כלל, ובוודאי במקרים של רשלנות רפואית שיתוק מוחין. תביעות כלו מצריכות התמחות ייחודית, ידע מעמיק, היכרות ולמידת ספרות רפואית ורשומות רפואיות, וכן ניסיון בליטיגציה לרבות חקירת מומחים מהעולם הרפואי.

שיתוק מוחין כרשלנות רפואית

כאמור, שיתוק מוחין עלול להיגרם עקב רשלנות רפואית של הצוות המיילד. לדוגמא, הצוות בחר בשיטת יילוד שאיננה נכונה, התעלמות או פירוש לא נכון של סימני מצוקה עוברית, חוסר איתור של מחלה בה לקתה האם לאורך ההיריון, אי הכנסת היולדת לניתוח קיסרי, שימוש בלתי מקצועי במכשירים, אי נקיטת פעולות ניטור מתחייבות, ועוד. כידוע, התוצאות של שיתוק מוחין בלידה הינן חמורות וישפיעו לכל משך חייו של הילד ומשפחתו, בין היתר בפגיעה קוגניטיבית חמורה, שיתוק, שמיעה ירודה עד חירשות, בעיות בראיה עד עיוורן, קשיי דיבור וכדומה.

מה קורה בתביעת שיתוק מוחין עקב רשלנות רפואית

כאמור, מדובר בתביעות הנוטות להיות מורכבות, כאשר הצד הנתבע ינסה להסתמך על ספרות מקצועיות וקביעות רפואיות שונות, על מנת להוכיח כי מצבו של העובר לא הצריך להדליק נורה אדומה. כמו כן, הנתבעים ינסו להראות שהצוות הרפואי נקט בכל פעולה סבירה ולמעשה פעולותיו אינן עולות בגדר התרשלות. מעבר לכך, ינסו להראות שגם אם הייתה התרשלות, הרי שהיא אינה אחראית באופן ישיר למצבו של הילד, אותה ניתן להסביר במרכיבים אחרים הקשורים לבריאותה של האם לפני ובמהלך הלידה. ולבסוף, ינסו גם להקטין את ראשי הנזק השונים של הפיצויים המגיעים לתובע. לעומת זאת, עורך הדין המייצג את יפעל בכל דרך ובאופן נחרץ על מנת להוכיח את ההתרשלות ואת הנזק שנגרם באופן ישיר בגינה.

לפרטים נוספים על תביעה שיתוק מוחין ולקביעת פגישה, הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפונים 076-5384252 ו- 054-7654014 או במייל amit@uria-law.com.

לבירורים ומידע נוסף צור קשר

דילוג לתוכן