Menu

עו”ד רשלנות רפואית המלצות

כיצד מוצאים עו”ד רשלנות רפואית מומלץ?

אם אתם מחפשים עו”ד רשלנות רפואית מומלץ אנו מזמינים אתכם לפנות אל משרדנו. עורך הדין עמית אוריה, שהינו הבעלים והמייסד של המשרד, מחזיק בניסיון רב בתביעות נזיקין בכלל ובתחום הרשלנות הרפואית בפרט. מאז 1995 עוסק עו”ד עמית אוריה בעריכת דין בדגש על רשלנות רפואית ותיקי נזיקין מורכבים ומאחוריו שורה ארוכה של תיקים שהסתיימו בהצלחה גדולה עבור הלקוחות.

חשוב לזכור כי תיקי רשלנות רפואית עוסקים מצד אחד בפיצויים בסדרי גודל גבוהים למדי, ומצד שני מדובר בתחום משפטי מורכב המצריך בקיאות מעמיקה ויכולות גבוהות. לכן, ברור שיש לאתר עו ד רשלנות רפואית בעל ניסיון רב אשר ילווה אתכם לאורך התביעה החל למן השלבים הראשונים ביותר. אם אתם מחפשים על עו”ד רשלנות רפואית המלצות תוכלו לעשות זאת במספר דרכים עיקריות.

דרכים למציאת עו”ד מומלץ בתחום הרשלנות הרפואית

הדרך הראשונה לקבל על עו”ד רשלנות רפואית המלצות היא דרך חברים, מכרים, קולגות ובני משפחה. ואולם, באופן יחסי לסוגיות משפטיות אחרות, לא רבים הם האנשים שנדרשו לתביעת רשלנות רפואית, וגם אם נדרשו – לא תמיד הם ששים לגלות זאת. לכן, ייתכן שתתקשו למצוא ממליצים ישירים על עורך דין מסוים. במידה שכן מצאתם, שאלו את הממליץ מדוע הוא עושה זאת: האם היה מרוצה מהזמינות הגבוהה ותחושת התמיכה והביטחון שעורך הדין העניק? האם היה מרוצה מהזריזות שבה התנהל התיק? (בדרך כל בתביעות רשלנות רפואית התביעות נפרשות על פני תקופה ארוכה), האם היה מרוצה מהפיצויים שהצליח עורך הדין להשיג לו? וכן הלאה.

דרך נוספת לאיתור עו”ד רשלנות רפואית טוב היא בעזרת רשת האינטרנט. ראשית, כל עורך דין המכבד את עצמו מחזיק אתר אינטרנט אשר בו ניתן להתרשם מניסיונו, פועלו, גישתו המקצועית ולעיתים גם מהצלחותיו. יש לציין כי מפאת החיסיון והרגישות, גם אם נכתבות המלצות באתר של עורך הדין הרי שהן יהיו בראשי תיבות לכל היותר. יתרה מכך, עקב החיסיון לא יוכל עורך הדין להפנותכם אל לקוחות ממליצים, ואין הדבר אומר שאין כאלו. מלבד זאת, תוכלו להיעזר באתרי אינטרנט העוסקים בתחום, כגון פורטלים גדולים, שם ניתן לאתר עורכי דין טובים ומומלצים בתחום הרשלנות הרפואית.

 

אם מצאתם עורך דין מסוים שנראה לכם מועמד סביר, תוכלו להקליד את שמו בגוגל בנוסף לביטוי “פסק דין” ולראות אם ישנם פסקי דין המפורסמים ברשת שבהם היה מעורב. לא פעם תוכלו להתרשם מרוחב היריעה של הפסיקות, ומהתוצאות של התיקים שבהם היה מעורב אותו עו”ד.

לפרטים נוספים בנושא ולקביעת פגישת ייעוץ עם עו”ד רשלנות רפואית הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפונים 076-5384252 ו- 054-7654014 או במייל amit@uria-law.com

לבירורים ומידע נוסף צור קשר

דילוג לתוכן