Menu

רשלנות רפואית ילדים

כל מקרה של רשלנות רפואית צופן בחובו סבל ומצוקה לנפגע, ובפרט כאשר מדובר בילדים. יתרה מכך, עקב תהליכי הגדילה המואצים והמערכות הגופניות המבשילות, רשלנות של רופא או מוסד רפואי עלולים להוביל לנזקים חמורים ומתמשכים בגילאים צעירים. יחד עם זאת, מורכבותו של תחום הרשלנות הרפואית גוברת כאשר מדובר בילדים, ולו בשל הקושי לקבל מהילד עצמו נתונים ברורים על כאביו ומצוקותיו. על כן, במקרים אלו קיימת חשיבות עליונה לפנייה אל משרד עורכי דין בעל ניסיון מוכח בתחום, המסוגל להתנהל ברגישות ובתבונה מול ההורים, ולהפגין בקיאות מוחלטת בדינים, בפסיקות ובהתנהלות מול הגורמים המעורבים.

טיפול בתביעות רשלנות רפואית

משרד עו”ד עמית אוריה מתמחה במכלול תיקי הרשלנות הרפואית, ובתוך כך גם בתביעות רשלנות רפואית ילדים. מדובר בתביעות העשויות לעסוק בנסיבות רבות ומגוונות, כדוגמת אבחון מאוחר או לקוי של גידולים ומחלות, והתרשלות בעת מעקב ההיריון ובמהלך הלידה שהובילה לנזק חמור ליילוד. כמו כן, התביעות עוסקות בנזקים ובתופעות לוואי חמורות שנוצרו עקב שימוש בתרופות, בטיפול לקוי או מניעה של טיפול, ובכל אי הקפדה על חובת הזהירות שהובילה לכאבים מתמשכים או חלילה לנכות.

מורכבותן של התביעות

חשוב להבין כי תביעות רשלנות רפואית ילדים כרוכות לעיתים קרובות בהליכים מורכבים וארוכים, וזאת ממספר סיבות. ראשית, בתי החולים והרופאים המתרשלים אינם ממהרים להכיר באחריותם, ומנסים להקטינה ככל האפשר. יתר על כן, לעיתים גורמים אלו מערימים קשיים בקבלת התיעוד הרפואי הרלוונטי. מעבר לכך, במהלך התביעה יש להוכיח כי אכן מדובר בהתרשלות, ולא בטעות אנוש סבירה שבגדר חובת הזהירות, ואף יש להצביע על קשר ישיר בינה לבין הנזקים. מלבד זאת, יש להוכיח כמובן את הנזקים עצמם, בעוד הצד השני עושה ככל שביכולתו על מנת להקטינם. על הכף מוטלים שמם הטוב של הרופא או המוסד הרפואי, וכן סכומים בלתי מבוטלים העשויים להגיע למאות אלפים ואף מיליוני שקלים. לכן, בתביעות אלו חובה להסתייע בליווי משפטי הולם עוד מהשלבים הראשונים, על מנת לקבל הערכה של סיכויי ההצלחה וגובה הפיצויים לפני שיוצאים לדרך הארוכה.

לפרטים נוספים וקביעת פגישה

המעוניינים לתאם פגישה עם עורך דין מטעמנו המתמחה ברשלנות רפואית ילדים, מוזמנים להתקשר כבר עכשיו לטלפונים 03-6856185, או 054-7654014. נשמח להעמיד את ניסיוננו העשיר לרשותכם.

לבירורים ומידע נוסף צור קשר

דילוג לתוכן