Menu

עורך דין נזקי גוף בתל אביב

עורך דין נזקי גוף בתל אביב

אין ספק כי נזקי גוף באשר הם כרוכים במצוקה גדולה המתבטאת במישורי חיים שונים. בין היתר, נזקים אלו עלולים להוביל לאובדן ימי עבודה, לירידה בכושר ההשתכרות, להזדקקות לטיפולים רפואיים ומכאן גם לקשיים כלכליים בלתי מבוטלים. זאת, בעוד הנפגע נאלץ להתמודד עם כאבים גופניים או טראומות נפשיות, עם מגבלות פיזיות ותקופת הסתגלות ארוכה אליהן, או חלילה עם נכות. על כן, חשוב לדעת כי החוק בישראל מעמיד לרשות נפגעים את הזכות לתבוע פיצויים כספיים בגין הנזקים שנגרמו להם, אך עקב מורכבותם של דיני הנזיקין יש לפנות אך ורק אל משרד המתמחה בתחום.

טיפול בתיקי נזקי גוף

משרדנו מעניק שירותי עורכי דין נזקי גוף עבור לקוחות מכל רחבי הארץ, מכל קשת האוכלוסייה והגילאים. מדובר בתביעות העוסקות בין היתר בתאונות דרכים, מקרים שהתרחשו במסגרת מקום התעסוקה, נזקי גוף עקב רשלנות רפואית, תאונות תלמידים, תאונות ברחוב ובמוסדות שונים. מרשימה זו ניתן להבין, כי התביעות עשויות להיות מוגשות כנגד גורמים שונים כגון מוסדות רפואיים, עיריות ורשויות מקומיות, מקומות תעסוקה, וכן חברות ביטוח וגורמים ממשלתיים. רובם ככולם לא ימהרו להודות באחריותם לאירוע, ואף יערימו קשיים בפני התביעה כפי יכולתם. על כן, קיימת חשיבות מרובה לפנייה אל משרדנו המכיר את התחום על בוריו, מסוגל להתוות אסטרטגיה נכונה לטיפול בתיק, ולייצג אתכם נאמנה בכל שלב ושלב.

לא להיכנע ללחצים

יש להדגיש כי עורכי דין נזקי גוף האמונים על מקצועם יפעלו במרץ למען הלקוח, ולא ייכנעו לאילוצים הבירוקרטים ולסחבת שנוקט הצד השני במטרה להוביל לפשרה בלתי הוגנת. בתוך כך, עליהם להוות משענת משפטית איתנה ללקוח בתקופה סוערת בחייו, ולהיות קשובים ורגישים לרצונותיו וצרכיו. עליהם לעבוד מולו בשקיפות מלאה, בסבלנות ובאדיבות, ולהסביר בפירוט לגבי סיכויי התביעה, הבדיקות וחוות הדעת הרפואיות שיש להמציא, הטיעונים שיעלו בערכאות השונות, ומהלכה הכללי של התביעה.

עורך דין נזקי גוף באיזור המרכז

משרד עו”ד עמית אוריה מייצג את לקוחותיו בתביעות מורכבות עקב נזקי גוף קשים בשל פגיעות שנגרמו בנסיבות מגוונות. בין היתר, אנו מייצגים את לקוחותינו בתביעות עקב רשלנות רפואית, תאונות דרכים, ותאונות עבודה אירועי תקיפה חמורים ועוד. לאורך השנים הבאנו להצלחות מוכחות בתיקים שניהלנו ופעלנו בנחישות ובאופן נמרץ מול הגורם הפוגע, עד השגת פיצויים מרביים.

מהו גובה הפיצויים שניתן להשיג בתביעות נזקי גוף

כאשר הנזק או הנכות משמעותיים, מדובר בתביעות העוסקות לרוב בסכומים גבוהים, שיכולים לנוע בין מאות אלפי שקלים ועד למיליוני שקלים. גובה התביעה ופסיקת בית המשפט תלויים בראשי נזק מסוימים, שאותם יש להוכיח בעת הדיונים. ראשית, ישנם פיצויים המתייחס לפגיעות שכבר נגרמו עקב נזקי הגוף, כמו הוצאות רפואיות , עזרה סיעודית של מטפלים ובני משפחה, אובדן כושר השתכרות, ועוד. לצד זאת, ישנם פיצויים המחושבים לעתיד, כלומר שטרם נגרמו אך שפגיעת הגוף בהחלט עלולה להסב.

לדוגמא, הפיצוי יתחשב ביכולת להתפרנס ולעסוק במקצוע הולם, פגיעה בפוטניציאל ההשתכרות, בהוצאות על טיפולים רפואיים וסיעודיים בעתיד, פגיעה בזכויות הסוציאליות ובפנסיה, גילו של התובע וחומרת פגיעתו, וכדומה. על מנת להראות את הנזקים הללו תגיש התביעה סימוכין הכוללים בין היתר, חוות דעת מומחים להוכחת הרשלנות והנזק (לעיתים קרובות מספר חוות דעת של מומחים בתחומים שונים), אסמכתאות להשתכרות לפני ואחרי התאונה, תצהירים של עדים רלבהטיים  חשבוניות עבור טיפולים רפואיים ופרה רפואיים, אישורים מהמוסד לביטוח לאומי ועוד.

לא להירתע מתביעה

לעיתים קרובות תביעות נזקי גוף מנוהלות כנגד מוסדות וגופים בעלי משאבים רבים, ששואפים להקטין מאחריותם ולהקטין את הפיצויים שישולמו. יתר על כן, לעיתים גופים אלו נוקטים בסחבת מכוונת על מנת להתיש את התובע ולגרום לו לוותר על התביעה בכללותה או בחלקה. ואולם, חשוב שלא להירתע ולפנות בהקדם אל עורך דין נזקי גוף בתל אביב. מדובר בבעל מקצוע שמכיר היטב את ההתנהלות במקרים אלו, יודע לתכנן את האסטרטגיה הראויה, אינו נבהל מתגובות הצד השני, ומסוגל להביאו לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט או להשגת מרב הפיצויים בדיונים המשפטיים.

התמחות מיוחדת ברשלנות רפואית

בתוך עולם הנזיקין קיים תחום העומד בפני עצמו, של רשלנות רפואית מטעם רופאים, צוותי רפואה, מכונים, קופות, בתי החולים וכיוצא בזאת. אנו משרד עורכי דין רשלנות רפואית בתל אביב בעל ניסיון רב ומומחיות ייחודית, ואכן מדובר בתחום המצריכה בקיאות מעמיקה. עו ד רשלנות רפואית בתל אביב חייב להיות בקיא מצד אחד בכל הפן המשפטי, דהיינו החוקים והתקנות, הפסיקות והתקדימים, ההליכים והאפשרויות, ומצד שני בפן הרפואי כך שיבין היטב במה דברים אמורים, יכיר את הגופים שכנגדם מתנהלת התביעה, מומחים רפואיים רציניים, וכיוצא בזאת.

יש לציין כי עלות שכרו של עורך דין רשלנות רפואית בתל אביב מהווה אחוז מסוים מתוך סך הפיצויים שפוסק בית המשפט, כך שככל שהפיצויים גדלים כך שכרו עולה, ולהיפך. יתרה מכך, במידה והתביעה על רשלנות רפואית בתל אביב מתקבלת ונפסקים פיצויים, בית המשפט יביא בחשבון בחישוב ראשי הנזק גם את הוצאותיכם המשפטיות. כלומר, הוא יחשיב גם את שכר הטרחה של עו ד רשלנות רפואית תל אביב שליווה וייצג אתכם, כך שלמעשה עלויות שכרו אינן מורידות מסכום הפיצויים שתקבלו.

עם זאת, ראוי להגיש כי תביעות בגין רשלנות רפואית תל אביב או בכל מקום אחר, אינן קלות ואינן קצרות. תביעות כאלו יכולות בהחלט להתפרש על פני שנה, שנתיים ויותר, ויש להתאזר בסבלנות. עורך דין רשלנות רפואית תל אביב שבו בחרתם ילווה אתכם לכל אורך הדרך, ובמידת האפשר ינסה להגיע להסכמות מול הצד השני מחוץ לכותלי בית המשפט, על מנת לקצר עבורכם את הדרך. זאת, כמובן, רק בהסכמתכם ובאישורכם.

למידע נוסף על תביעות בגין נזקי גוף, על אופן חישוב הפיצויים ועל סיכויי ההצלחה של תביעתכם, הינכם מוזמנים לפנות אל משרד עו”ד עמית אוריה בטלפון 054-7654014 או במייל   amit@uria-law.com.

עורך דין נזקי גוף בתל אביב

לבירורים ומידע נוסף צור קשר

דילוג לתוכן